Harjoittelua tämä blogin teko kaipaa. Kiitos ainakin 3 lukijaa jo havaittu, kiitos heille !! Olen tässä tumpuloinut jo tänään, minun piti  laskija laittaa, että näkisin lukeeko kukaan tämän mummelin höpinöitä. Siis hain tuolaisen ilmaislaskijan ja laitoin sen tänne blogiin. En tiedä tuliko edes ekalla kerralla laskija, mutta jotenkin olin saanut lankapuodin kuvan häviämään, oli vain kaunis punainen x jäljellä. Yritin uudestaan ja sitten huomasin laskija oli  alhaalla vasemmalla. Mietittyäni ja pähkäiltyäni sain laskija sinne minne olin ajatellut. Sitten kuvan kimpuun, päätin että samalla kun laitan uudestaan teen vähän pienemmän kuvan, mutta ei siitä saanut mitään selvää. Laitoin kuvan samanlaisena, vaikka on turhan suuri. Se eka kerta kun laitoin kuvan, kävi niin helposti, tämä uusio kerta oli yhtä äkerrystä!                                                                                                                                           Pieni lankapuoti sijaitsee vanhan omakotitalon alakerrassa rappusten alla. Matalampi " pää" komerosta joka ei näy kuvassa on myös käytetty hyödyksi. Siellä on muuttolaatikko täys eriväristä huovutusvillaa ja toinen laatikko täys purettavia neuleita. Neuleet jääneet jostain syystä kesken, joko käyneet jo saajalle pieneksi tai...?, langat tarvittu johonkin muuhun ehkä olen muuten vaan kyllästynyt. Nykyään kyllä puran melko heti, niikuin tänään itselleni pätkälangasta neulomani villatakin.Olin  jo kainoloon asti neulonut pyöröpuikoilla etu- ja takakappaleet. Ei ollut sellainen kuin kuvittelin tai minä en ollut sellainen kuin malli neulelehdessä :) Semmoista tänään!