Juuri purin itselleni aloittamani jakun, jonka olin pyörröpuikoilla neulonut etu-ja takakappaleet vähän yli kainaloiden, se oli Iso-veli colorilangasta 888 neulottu malli Novitan syksy 2005 lehdestä. Kyllä mittasin jne, mutta kapea se oli tai vetoketjulla olisi kyllä pysynyt kiinni ehkä.... Mutta olin ajatellut, että olisin käyttänyt sitä jakkuna mustan puseron ja housujen kanssa, niinkuin Pirkka-lehden jakkua. Kuva Tässä:11064.jpg

Kuvassa vielä pitkät hihat, lyhensin niitä! Yleensä, kun teen itselleni ovat liian isoja, tietysti poikkeuksiakin on :) Todella huonoiten onnistun itselleni. Sitten valkoinen "villa"takki, josta en muista langan merkkiä, kun tein sen puretusta langasta,on jotain tekokuitua. On myös enemmän reilu kuin tiukka. kuva edestä ja takaa:

11061.jpg

11062.jpg

Sitten viime talvella tekemäni tiukka villainen 7-veljeslangasta pusero.Tarkoituksella tehty niukaksi, että mahtuu toppatakin alle, ei paljon kehtaa pitää ilman takkia :) Yleensä tykkään tehdä löysempiä, ettei joka poimu näy :))

11060.jpg

Musta villatakki Merino-Woolista kaksin kertaisena, ihana takki, mun lemppari. Kuva huono ja villatakki kasassakin. Oli mallineuleessa vaalean liila ja se oli kyllä kaunis, mutta minulla on enemmän käyttöä mustalle!

11058.jpg

Kesällä tein vihertävästä Butterflystä lyhyt hihaisen puseron Moda-lehdestä. Kiva päällä, hihat kyllä isot ja lörpöt.Siitä kurja, että vaatii pesun jälkeen silittämistä. Oli halpa pusero. Onnistuin ostamaan Tampereelta halvalla 0.80€ 100g vyyhti !!!

11059.jpg

Sitten taas yks pusero/jakku, jonka onnistuin tekemään todella suureksi. On kotiväkilangasta. Olen yrittänyt pestä pienemmäksi, mutta ei, aina yhtä suuri. Olen yrittä tarjota rintavammille ja minua kookkaamille, mutta kaikille iso!!!  Olen asetellut  taas huonosti, mutta kyllä jakun kumpikin puoli on yhtä isot!

11063.jpg

Pitää vain neuloa toisille!