Hyvää Lucian päivää kaikille! Se on kyllä kuin itseäni onnittelisin sillä olen lapsesta asti viettänyt nimipäiviä Lucian-päivänä, kun nimeäni ei löydy alakasta, mutta sopisi tuohon Seijan päivään, joka on Lucian päivänä. Sain Webby-kameran mieheltäni nimpparilahjaksi. Tyttäreltäni kynttilän. Äitini osti minulle aina kynttilän Lucian päivänä. Tyttäreni otti tavan äitini kuoleman jälkeen ja nyt hän ostaa minulle kynttilän Lucian päivänä. Lapsuuden ystäväni toi minulle lehmäkellon, semmoisen koriste, jossa helmi kilkuttaa narun päässä. Kerään ruokakelloja ja lehmä aiheisia juttuja, siis hän yhdistää kummatkin. Hänestä hauska tuo minun lehmäkeräily, kun molemmat olemme vanhoja Stadin friiduja.                                                                                                        No täytyy päästä asiaan ennenkuin muita tulee syömään joulutorttuja :) Tässä olisi sitten kuva siitä liskohupparista. Mallissa oli hihoissakin lisko, mutta laitoin vain raidat ja toiseen hihaan saajan etukirjaimen.

23135.jpg