Otin Hesarista pari kuvaa talteen! En muuten sitten tykkää tästä uudesta Hesarista, tietysti on vasta kaksi Pientä Hesaria ilmestynyt  ja olen isoa Hesaria lukenut 65 vuotta!
 
No toinen kuva on Töölöstä "meidän omasta elokuvateatterista", siellä tuli käytyä lapsena ja nuorena. Jossain vaiheessa kävin Siskoni ja Veljeni kanssa päivällä lasten elokuvissa ja kun olin aina 15 vuotiaaseen asti luokan lyhyimpiä, niin pääsin lastenlipulla pitkään. Aikuisten elokuviin pääsin illalla teinikortilla siinä oli ikä ja kuva. Sitten kerran ovella lipuntarkastaja sanoi, ai sinä olet se tyttö joka päivällä käyt lastenlipulla ja illalla aikuisten. Sen jälkeen minulla oli vain aikuisten lippu. Parhaimmat elokuvat olivat, kun lopussa ratsastaja ratsasti aurinkoa kohti ja tietysti George Peckin elokuvat. Siksi otin tänään myös taas hänen kuvansa Hesarista. Voi olla että minulla on jo tuo kuva, sillä minulla on useampi sata kuvaa hänestä nuorena kerättynä. Minulla on myös hänestä oikein valokuvakin joka on otettu Helsingin Sokoksessa ja siinä on nimikirjoitus takana. Tästä kuvasta saan kiittää äitiäni joka oli silloin Sokoksessa töissä ja pyysi tyttärelleen kuvan.