Enpä arvannut eilen kun puhuin kuvien laitosta, että nämä kuvat löytyvät. Hain vanhoja kuvia tänään, joita olin tallentanut korpuille. Huomasin, että olin  laittanut tai oli kuvanimenä vain 001 jne.Aloin nimeämään kuvia uudestaan, että löydän myöhemmin helpommin. Kun oli jo monta kymmentä nimeä laittanut, tulivat nämä kuvat esille, olin todella hämmästynyt. Sitten muistin, että tyttäreni otti ne, kun olin töissä kehunut, että tein tyttären lapsille Pokemon aiheiset neuleet ja halusivat nähdä minkälaiset neulokset olin saanut aikaan. Kun silloin noin reilu viisivuotta sitten Pokemonnit olivat juuri uutta,  korttienkeräilyä ja tv katselu into parhaimillaan. Varmaa nytkin vielä on, mutta minun nämä lapsenlapset ovat jo 10 ja 12 vuotiaita, on se innostus ohi. No näihin puseroihin silloin tyttären pojalle tein tuon villatakin jonka taskuissa oli Pokemon hahmoja, en vieläkään tiedä niiden nimiä vaikka minulle silloin kovasti selostettiin. Ymmärsin vain että oli eri kehitysmuotoja. Pojanpojan nuorimmaiselle Pikatsu (ei varmaan kirjoiteta noin), josta ei ole kuvaa. Muuten tuo Pikatsu oli ainoa jonka tunnistin aina oikein nimeltä :) Tyttären tytölle olin samann aikaan aloittanut hevospaitaa, mutta kun hän näki poikein Pokemon hahmot, niin tietysti hänelle myös. Kun en millään raskinut purkaa hevospaitaa, sovittelun jälkeen mummo ja neitokainen pääsi yhteisymmärrykseen eli paidan "loppu" osaan sitten tehtiin nuo Pikatsut. Minua kyllä harmitti joka kerta kun näin sen paidan, etten tehnyt toista paitaa Pokemoneista ja jatkanut hevospaidan niinkuin olin ajatellut. No tyttö kasvo äkkiä "ulos" ja mummon "kärsimykset" loppu :D

12162.jpg

12163.jpg