Remonttia ollaan tehty parisen viikkoa. No minun panos lähinnä kipsilevyjen toisessa päässä kantamista autotallista olohuoneeseen ja nojaamista niitä vasten, että mies on voinut kiinnittää ne seinään. Tietysti myös roskien siivous :) Miksi tämmöiseen ryhdytty kuin olkkarin remottiin, siksi, että edellinen asukas oli päällystänyt kaksi seinää hirsipanelilla ja mäntylautalattia on huonossa kunnossa. Minä lähinnä en ole tykännyt noista mökkimäisistä seinistä, kun on kyse olohuoneesta jos olisi "pelkkä" takkahuone niin ehkä sitten...... No nyt olen monen vuoden jälkeen saanut miehenikin pään käännytettyä. Olipa muuten tukevasti laitettu verholautta, sai mies oikein kangella ja vasaralla hakata irti. Alla paljastu oikein tukeva alusta olis voinut olla vaikka kirjahylly!

183114.jpg

Tämmöiset olivat seinät toissa viikolla. Näkyy oikealla pikkuisen sitä poistettua verholautaa.

183117.jpg

Nyt on seinät peitetty ja kaikki sähkövedot putkissa seinän sisällä:

183119.jpg

On kyllä jo maalattukin vaikka tuossa kuvassa ei näy! Ja tänään on sitten alettu katton tekoa, vaikka minulla olisi se kelvannut pelkällä maalilla ehostamisella, mutta miehelle ei, kun ei ollut suora. No sitten tehdään kattokin. Siinä lähinnä olen ollut tänään rimojen ylhäällä pitäjä toisessa päässä. Jatkuu siis tämä häskäkkä vielä :)

Välillä olen neulonnut vauvan haalaria Woolista ja tietysti muita vältämättömiä askareita ja tietysti iltaisin Blogeja lukenut ja Novitan neulomon kirjoituksia :)