Sain kaksi viikkoa sitten kukkakimpun sukulaisnuorilta. Oli ilmeisesti kiitos kastemekon lainauksesta. Nyt kastettu tyttövauva oli yhdestoista täällä kastemekolla kastettu vauva. Vielläkin kukkakimppu on voimissaan. Harvoin kukat nykyään noin kestäviä. Tosin en oikein voi leikkokukkia ja muitakaan kukkivia kukkia pitää, astman takia. Nyt olen pitänyt näitä kukkia itsestäni muutaman metrin päässä, eivätkä ole aiheuttaneet mitään. Joskus tuntuu kuin saisin itse aikaseksi tuon astama"kohtauksen" pelkällä ajatuksella. Harmittaa niin, kun esimerkiksi tykkäisin tulppaaneista. Ennen ostin aika usein perjantaina esim. tulppaanikimpun, niin sain viikonlopun ihailla niitä. Nyt voisi joka päivä katsella kukkakimppua, mutta en uskalla ostella. Olen myös sanonut älkää tuoko kukkia minulle kuin ulos. Mutta kyllä nyt noista kukista olen nauttinut. Onneksi nykyään on niin aidon näköisiä silkkikukkia ja niistä saa kivoja asetelmia. Tosin hyvän näköiset ovat kalliita ostaa, mutta toisaalta kestävät ikuisuuden. Minulla onkin silkkikukkia aika paljon, vaihtelen niitä usein, niin tuntuu kuin olisivat kuihtuneet pois :) Tässä se aito kukkakimppu:

30010.jpg