Nyt sitten on N I I N iso penttu, että yltää ottamaan käsityöni sohvalta! Tänään olen kaksi kertaa joutunut pelastamaan puseron alun. Kumpikin olemme ilmeiseti kova päisiä, mutta kai minun täytyy vanhempana antaa periksi ja nostaa käsityö pois sohvalta. Mikään ei ole Ricon mielestä niin hyvä lelu kuin isännän villasukka. Myös muutkin isänän omaisuus, kengät, verkkarit häviävät tuolilta ym. Nyt on sitten maanantaina Pennulle annettu siru ja nelirokotus . Toukokuussa sitten jatkuu rokottaminen. Ihan hyvä, että rokotukset ovat kunnossa, kun menemme mökille! Minä jännitin niin rokotusta ja sirun laittoa, että väitin lääkärissä, ettei pentu mene ulkomaille. Onneksi oli myös vävypoika koiransa kanssa ja sanoi kuunneltuaan, kun minä kahteen kertaa väitin, ettei mene ulkomaille, meneehän näyttelyihin. Minä punasena, juu kyllähän se siis menee ulkomaille.  Onhan sovittu, että jos Ricosta tulee vähänkään vanhempiinsa, niin näyttelykoirahan siitä tulee. Tytär käyttää näyttelyissä, on puoliksi hänen koira, vaikka on minun koira! :) Rico itse otti rokotteen ja sirun vastaan äänähtämättä. Painoi jo 7,7kg!! Tässä muutama kuva ihanasta sukasta!

Ei kukaan huomaa, että otin tuolilta sukan!

532188.jpg

Sen otti tuo, tuolla takana!

532191.jpg

Jäinkö kiinni!

532192.jpg