Uusi hullutus eli olen alkanut huudella asioita Huutonetissä. Vanhoja kauneimmat käsityölehtiä, sitä en ole koskaan tilannut, niitä ole jo huutanut yli 40 kpl. Enemmänkin olen huutanut, mutta ovat nousseet liian kalliiksi. Huutanut olen myös virkkauskirjoja, neulekirjat ovat tulleet niin kalliiksi, etten ole niitä "saanut". Pari romaaniakin olen huutanut mm. pieni lankapuoti. Hopeiset sokeripihdit, olivat kuitenkin lyhyemmät kuin mitä lapsuuden kodissani. Huusin myös rukousnauhan, tosin en ole kovin uskonnollinen, mutta laitan sen ikoni "seinälleni"  Luulen kohta perheeni pistää minulle eston Huutonettiin.

Näitä vanhoja jo yli 40 kpl:

1365115.jpg

"Huudettu" rukousnauha meripihkaa:

1365112.jpg

Laitan ruokousnauhan näiden joukkoon:

1365137.jpg

Olen kyllä neulonutkin: yhdet mustat sukat, kun joulupukki oli tuonut liian isot! Sitten olen Ullan ohjeen mukaisesti tehnyt pienen tytön liivihameen. Otan siitä kuvan ja laitan myöhemmin.