Oli häkelyttävää lukea itsestään Kultaisen neulepuikon kilpailun perusteluja. Minun Bloginikin oli myös saanut joitakin ehdotuksia. Tuntui jotenkin kummalliselta lukea itseään koskevia huomioita vaikka luulin, ettei mitenkään hetkauta vaikka tulisi negatiivisia  kommenteja tännekin, ottaisin vain opiksi!. Eivät olleet negativiivisia nuo muutamat perustelut jota sain. Jotenkin kuitenkin en ehkä ollut ajatellut, että olisin keski-ikää huomattavasti vanhempi, mutta se jotenkin kolahti. Ajattelin kuinka tuohon takeruin: itsehän olen tuon ikäni ilmoittanut, eihän ole pakollinen :D Eikä ikä ole koskaan ole ollut minulle ongelma! Tietysti ymmärsin, että hän oli tarkoittanut positiiviseksi kommentiksi, että myös iäkkäämpi mukana. Se onkin niinpäin en ole koskaan ajatellut minkä ikäiset pitävät blogeja ja että  muut ovatkin nuoria. Olen samaistunut vain niin blogilaiseksi, että en ikää huomannut :D Minä joka olessani työelämässä olin miesten maailmassa, en ajatellut ovat miehiä vaan työtovereita. Kerran muuten kun olin  parin työtoverin kanssa yöllä työssä paikassa missä oli paljon naisia, vinkasi eräs heistä minua itsensä luo ja sanoi eiks ole kauheaa olla miesten kanssa yöllä töissä. Minä tokasin: ai onko ne miehiä :) Sain kuulla sen jälkeen  useasti, jos joku pojilta kysyi minun oloa heidän joukossaan, ei se pidä meitä miehinä. No juttu sikseen, kävin testaamassa itseni Matamin blogista vinkin saaneena täällä . Tulos harmaa, et sil viissiin. Täytyypi ottaa taas jotakin kuvia tänne, ettei niin harmaata.