Olen ommellut uusia verhoja. Vanhat verhot ehtivät jo roikkua 16 vuotta ja pitivät olla vain väliaikaiset :) Näitä verhoja olen äkertänyt,  kolmeen ikkunaan, olohuoneen ja ruokailutilaan. En ikinä enään osta verhokangasta, jossa on kuvio jota pitää kohdentaan samanlaisiksi. Ei oikein minun hommaa, kun on yhdet parit saanut hyvin samanlaisiksi eli kuvio kohdakkain, ei voi tehdä saman pituusia toisiin ikkunoihin. Vanhassa talossa kaikki ikkunat erilaisia. En tiedä onko ko. verhot edes minun tyyliset. Olin kyllä itse ostamassa, mutta jo nyt arveluttaa :D Saavat kyllä olla, olivat niin kalliit.  No olen sitten kyllä neulonutkin, pääkallolapaset ja pipon. Pipo on Novitan Liisalankaa ihan akryylilanka. Pipon kuvion on mallista ja musta osuus on kolme oikein ja kaksi nurin. Lapaset ovat ovat ihan mallista ja ovat Novitan Merino-Woolia ja Villevaloa. Saas nähdä kelpaavat pojanpojalle 11v. Kuvassa lapaset näyttävt kapeilta, muttei oikeasti ihan noin kapeat!

218795.jpg