Pitkästä aikaa pääsee tänne Vuodatukseen! Ukkonen kuulema rikkoi kuvapuolen ja nyt vasta saivat korjattua,mutta mutta kaikki 2009 lähtien kuvat ovat kuulema hävinneet. Minulla vielä näkyy maaliskuun alkukuvat 2009, mutta sitten ei enää kuin punaisia X. Minulla on kyllä "tikulla" kuvat, mutta viitsinkö lukea omia höpötyksiä ja sitten hakea siihen liittyvät kuvat! Ei nyt ihan mikään pikku juttu! angry

Kesä on ollut täällä meidän mökillä sateinen, siis joka päivä satanut jossain vaiheessa ja olen ollut mökillä kaksi kuukautta. No nyt heinäkuun lopussa oli pari hellepäivää, mutta sitten ihan hirveät ukkoset yöllä. Parin kilometrin päässä paloi maanviljelijän talo, käyttökelvottomaksi salamasta. Onneksi ihmisille ei mitään vahinkoa!

Minulle ei ole maistunut vieläkään käsityöt, ei oikein lukeminenkaa, pari kryptovihkosta olen täyttänyt, mutta syönyt olen todella kauheasti ja nukkunut. Uskallonkohan mennä ensi viikolla kotona vaakaan olenkaan! Pidän silmät kiinni, etten näen lukemaa, vaa'alle täytyy aina maanantaina mennä smileycool

 
Ollaanhan me ukon kanssa jotain tehty, maalattiin yli 40-vuotta vanha mökkimme uudestaan. Maalasimme yhden seinä aina päivässä. Kun olimme jo maalaamassa klo 8.30 ja ennen klo12 lopetimme, saimme maalattu mökkimme ja eikä tuntunut "raskaalta". Välillä kyllä saimme sadetta niskaamme ja oli pakko lopettaa. Ei siis ihan neljässä päivässä mökkiä maalattu, sillä ikkunat kulma laudat, sokkelit eivät aikansa, mutta yhteen laskettuna meni minusta viikko!

Mutta onneksi on näitä Blogi-ystäviä sain blogipalkintona Minnaorvokilta sukat. ei meinannut tulla kuvauksesta mitään kun Rico kokoajan tuli haistelemaan, mitkäs sukat nämä ovat? Otin kuvan verannalla, että tulisi oikeat värit. Taisi Minnaorvokilla olla mun jalat lainassa olivat niin sopivat sukat!
735344_image_2_thumb.jpg