Tein itselleni kintaat, kun pakkasilla peukalo paleli vanhoissa, kun klo7 jälkeen koiran kanssa kuljin. No nyt on lämpöiset kintaat sitten taas liian kuumat, kun pakkanen laski !  Kintaat ovat Nalle- langasta, malli on Kurun kintaat, mutta eipä mahtunut koko kuvio minun kintaisiin vaikka kintaat ovat minulle isot. Varret ovat kyllä hiukan liian pitkät aikuisille, niissäkin orjallisesti tein Kurun kintaiden mallia.  Värit valitsin nuo siksi, että minulla on mustat toppahousut ja punainen toppatakki.

Sain tämmöisen  käsityöhön liittyvän jouluahjan. Laukku ja sisällä oli erillisessä puikko"laukussa"  useampi "puinen" puikko. Olenkin hissukseen vaihtamassa kaikki harmaat puikot Addeihin ja mieluimmin "puisiksi".  Puikkojakin minulla on kyllä runsaasti, niikuin laukun eri lokeroista näkee. Sain paljon joululahjoja, kaikki mieluisia, mutta tämä nyt vain liittyi käsitöihin. Taitaa olla minun ensimmäinen käsityöhön liittyvä lahja!!

Tämä oli sisällä laukussa, olen laittanut hiukan eri kokosia puikkoja siihen, että voin napata sen mukaan äkkiä mökille!

sisällä näkyy pyöröpuikkoja ja suoria, voi olla että koitankin laittaa nuo pyöröpuikot tuo edelliseen ja otta suorat puikot pois, koska käytä pyöröpuikkoja enemmän nykyään.

On näitä sukkapuikkojakin tullut osttettua . On siellä seassa virkkuukoukkujakin ;))