Minulla oli kasa neulehtiä alakerrassa siis kellarissa hyllyissä  ja 10 vuosikertaa lehtikoteloissa. Päätin laittaa kaikki lehtikoteloihin ja ostin lehtikoteloita 24 kpl lisää.  Muutama viikko sitten sain urakan tehtyä ja kas kummaa eihän ne sitten enään mahtuneetkaa aikaisempaan hyllyyn! Sitten hylly ostoksille ja sainkin Ikeasta halvan hyllykön vaajaa 20€. Tosin en kyllä kelpuuta sitä muualle kuin alakertaan. No nyt mulla on taas kasa lehtiä tuossa jotka täytyis laittaa takaisin koteloihin. Olen päättänyt, että alan mieluiset, "ajatellut tekeväni"- neuleohjeet tallettamaan kyllä tietsikalle, muuten on aina tuota neulelehtien mylläystä. Saas nähdä koska saan aikaseksi :) jahkailu olen jo kauan. Siis tässä hyllyssä vain neulelehtiä vuodesta 1950-2006. Tuo -50 luku on vähän mahtipontisesti sanottu, ei mulla ole kuin kolme lehteä tuolta ajalta, joista kaksi sanoisinko irtopainosta :)

55915.jpg

Pitäis järjestää myös tuota pientä lakapuotiakin eli pusseista pois langat. Tuo kukallinen kangaspussi, muuten minun äidin vanha likapyykkipussi, on mun matkalangat mökille ja takaisin :) Tätä lankakasaa voitte näyttää rakkaille puolisoilenne, kun alkavat nipotaa langoista :))  Siisti pieni lankapuoti ennen uusia nyssyköitä!

55916.jpg