Olen tehnyt Novitan talvilehdestä kolme neuletta. Tossut  ohje 53 ja lyhyt vartiset sukat ohje 50 sekä nalle ohje 34. Tossut ja sukat Polkka-langasta ja Nalle jostain vanhasta tekokuitu langasta olikohan Sofia nimistä, punainen pusero puuvillalankaa sekä housut Niina-lankaa. Tuo Nallessa oleva valkoinen lanka ei ollut oikein onnistunut valinta, kun ei ollut sileää lankaa tuo Sofia. Olisi pitänyt tehdä samasta puuvillalangasta kuin pusero olisi ollut tasaisemman näköinen jälki. Noo ei tuo nalle oikein muutenkaan onnistunut. On se kumma, ettei nuo minun tekemät leluneuleet näytä koskaan sellaisilta kuin ohjeessa :)). Silmät ompelin, kun ajattelin, että nappisilmät voivat irtoa. On aika oudon näköinen otus! Tossuja en ehkä tee enempää, kun kokeilin minun jalkaan eivät oikein pysynyt jalassa.Tosin tein kyllä tarkoituksella isommat kuin minulle, koska menee lahjalaatikkoon. Nuo lyhyt vartiset sukat ovat siitä kiitollisemmat, että vaikka olisikin hiukan isot saajalle pysyvät paremmin jalassa kuitenkin. Lahjalaatikkon menee myös lyhyt vartiset sukat!

Tälläiset ovat tossut minun jalassa:

1987409.jpg

Ja jalassani lyhyt vartiset:

1987407.jpg

sitten omituinen otus:

1987403.jpg