Ei pitäisi olla puhelimessa, se saa jotenkin Riiviön=Ricon tekemään koiruuksia :)  Jos istun soffalla "puhelimessa" ja  jalat  suorina, niin Rico hyppää suoraan jalkojeni päälle ja alkaa puskea päällään minua. Eihän muuten, mutta kun painaa jo yli kymmenen kiloa on jalkani pieniä mustelmia täynnä! Tänään puhuin puhelimessa, en  soffalla ja olin niin keskittynyt juttuun, etten huomannut Riiviön syövän lelukoriansa. Oli kyllä jo aikaisemmin syönyt osan käsikahvasta, nyt meni loputkin sekä vielä korista kulma. Vetelee yleensä koriansa pitkin olohuonetta korissa olevan "ruseteista". Nyt kun sitten huomasin, mitä herra tekee, veihän äkkiä rikkinäisen purulelun koriin ja toisen mulle korista sen näköisenä, että tämäkin on syöty. Sitten meni isännän tuolille, ihan kuin hän olisi ollut siinä koko ajan ja joku muu olisi tehnyt pahat. Tosin tuo tuolikaan ei ole ihan oikein luvallinen istumapaikka, muutoin kuin on isänän kanssa sylissä hetken. Ei ole oikein sylikoira tämä Riiviö!

Rikkinäinen Ricon lelukori:

627458.jpg

Kato tämä lelukin on rikki, vei itse lelut laatikkoon :)627468.jpg

Kato  vaikka!

627464.jpg

Kato tarkkaa, puolet poissa.

627462.jpg

Ja minä olin vain tässä tuolissa!

627459.jpg