Sain tunnustuksen KristiinaS:ltä hänen blogi tuli 7 vuotta täyteen ja minä hänen blogissaan ensimmäisiä kommentoijia.
 Minun blogi tulee vasta syyskuussa 7 vuotta. Olemme kirjoitelleet kumpikin toisillemme silloin tällöin blogeihin kommenteja 7vuoden aikana, mutta luen aina hänen ja monen muukin blogeja
Olemme myös käyneet muiden neulojien kanssa Tallinnassa ja käsityötapaamisissa. Olimme varmaan melkein seitsemän vuotta sitten Hakaniemen hallissa kahvillakin. Olemme kumpikin Stadin friiduja alkuaa kumpikin Ullanlinnasta, minä vanhenpana vain ole eksynyt tänne landelle Vantaalle! Siis olemme tutustuneet vasta nyt  käsityöblogien ja Novitan Neulomon kautta.
Tässä minun saama tunnustus jonka varmaa lähetän sitten syyskuussa minun blogissa käyville cool

1334079260_img-d41d8cd98f00b204e9800998e