Minä keräsin lehmäaiheisia juttuja mökille, mutta niitä alkoi olla jo niin paljon, että sanoin : nyt kiitos ei enempää. Korkeitaan postikortteja. Puusee onkin nyt myös melkein vuorattu Lehmäkorteilla :)

Maatalo lopetti lehmänsä, eikä ne enää välillä vieraileet, mökin aidan takana. Oli Stadin lapsilla välillä hauskaa katsella niitä lehmiä. Tyttäreni tytär kysyi kerran pienenä, miksi tuolla yhdellä lehmällä on kaksi hintalappua korvassa ja muilla vain yksi. Enhän minäkää Stadilaisena tiennyt. Sanoin kysytään kun haetaan maitoa!

Lehmäaiheisten juttujen keräily alkoi kun sain kaksi pannulappua jotka olivat lehmäaiheiset. En raskinut niitä käyttää, vaan laitoin ne seinälle.

No Lauantaina sain pitästäaikaa veljen miniältä lehmäaiheisen rintapinssin ja magneetin jääkaappiin. Laitoin ne mökkikassiin, josta ne sitten seuraavalla mökkireissulla kulkeutuu mökille.

Olen kerännyt pitkään myös ruokakelloja ja niitä on paljon. Nyt olen lakannut ostamasta itse, kun olen ajatellut, jos muutamme pienempää asuntoo tästä vanhasta omakotitalosta, niin ei mahdu mukaan. Eikä jälkipolvi ymmärrä mun rakkaita kelloja :)

Yhden sukat taas valmistu lahjalaatikkookin!

Pinssi

Lehm%C3%A41.jpg

Magneetti

lehm%C3%A4n.jpg

Sukat 7-veikka koko n.39

IMG_1645.jpg