Tänään oli postilaatikossa paketti! Olin voittanut AnneM blogin arvonnassa!  Oli samaa Motzart lankaa, jota minä ostin Tapion kaupasta. AnneM oli käynyt kurkkimassa :) blogissani.  Sain myös kanavaneuloja vai sanotaanko nykyään ryijyneuloja. On tämä blogi-maailma ihmeellinen, paketteja tulee ihmisiltä joita ei oikeasti tunnekkaan. Tietysti jokaisesta blogin kirjoittajasta, joita luen, luon mielikuvan henkilöstä. Voi olla yhtä väärin kuin minulla oli lapsena Markus-sedästä. Radiota kuunnellessa kuvittelin, että hän on pitkä mies ja hoikka ja mukava. Sitten kun näin oikeasti, hän olikin lyhyehkö, tanakka ja komenteli meitä vilkasta lapsijoukkoa. Olin leikkikenttäläisenä laulamassa näytelmää Pikajunametsikon. Olin pikku Pete ja sanoin vain kädet ylös! Tietysti lauloin mukana niinkuin me kaikki. Taisin mennä vähän sivuraitelle! KIITOS paketista ANNE!

609918.jpg