Sain taas yllätyskirjeen eräältä neulekaverilta! Kirje sisälsi karkkeja minulle ja Ricolle herkkupatukoita, tosin kyllä minun karkeista sai isäntä puolet! Ei mies sen takia saanut, ettei olis minulle maistunut olivat todella hyviä, mutta olin höveliällä tuulella

Olen taas tehnyt kaksi Baskeria. Toinen on taas ruskeasta Nalle-langasta, mutta nyt yksinkertaisena. Nalle-langan baskerin pitsikuvio on otettu Novita-lehdestä, siinä se oli sellainen pitkä pipo. Sitten tein Pirta-langasta, jonka on ihan keinokuitulanka, mutta mielyttävä lanka neuloa ja pitää. Tuo beesi Pirta-baskeri on "kääntöbaskeri"  voi pitää molemminpäin. Siinä neulos on puolipatenttia.

Herkkukirjeen sisältö:

(kuva kadonut kesällä 2012)

Nalle baskeri:

Pirta baskeri, näin päin tykkäsin saaja pitää:

Pirta baskerin toinen puoli: