Tiskirättejä oikeastaan on kauhea sana näin kauniista liinoista! Neulomossa oli tiskirätti vaihto! En ole koskaan käyttänyt neulottua tiskirätti, tomuliinaa kylläkin, joskus -60 luvulla , sekin oli virkattu. Kysyin tiskirätistä Neulomossa ja ihmettelin. Sain paljon tiskirättiä ylistäviä linkkejä :) Sitten minäkin innostuin tiskirätti vaihtoon ja sain kaksi kappaletta. KristinaS oli vaihtarissa hän joka neuloi minulle tiskirätin, minusta niin kaunis että sanoisin tiskiliina. Kristiinan tiskiliinassa on kiva toteutus lenkki on keskellä.  Marsu oli jolle minun piti lähettää tiskirätti ja yllätys hän lähetti myös minulle ylläri tiskirätin. Tässä ylläri tiskirätissä on keskusta kiva, se on molemin puoli samanlainen. Minun Tiskirättini on Novitan vanhaa puuvillalankaa, vyötteet kadoksissa.  A:lla se lanka alkoi Nolostunut, en kertakaikkiaan saa nyt nimeä päähäni. Minun tiskiräteissä ei ole lenkkiä, kun useissa katsomissa tiskiräteissä sellaista ei ollut. Minun piti laittaa lankaa mukaan, jos Marsu olisi halunut lenkit, mutta minä homekorva unohdin! Olin aika väsynyt, kun neuloin nuo minun tiskirätit ja heti näkyy käsialasta, puolustuksen puheen vuoro Nauru

Siis tässä KristiinaS  Tiskiliina:

Marsun Tiskiliina:

Minun tiskirätit Marsulle:

Minun toinen Marsulle perhonen: