Minulla oli varastossa kilon verran Maija-lankaa. Tuntuu pehmeämältä kuin esim. Nalle-lanka vaikka koostumus on sama. Kokemusta tuosta langasta minulla ei ole. Päätin tehdä siitä puseron kesällä tuleessa Novita lehden ohjeella. Tein M-kokoa, kun sopii monelle ja koska väri ei ole kaikkien mieleen, en voinut täällä kertaa päättää kelle sen teen. Hitaasti valmistui mun mielestä. Tein kyllä kahdet sukat siinä välissä. Oli valmiina mittojen mukaa just M-koko. No kastelin sen niin kuin aina teen ja kas kummaa M- koko on nyt L-koko!!

Tytär kävi viikolla näyttämässä uutta Pentuaan, joka on Espanjan vesikoira, niinkuin hänen muut 3 koiraakin ja Rico. Kyllä oli ihana. Tykkäsi mun punaisista sukista ja veti ne mun jalasta pois. Hiukan heitteli niitä ja sitten hyökäsin minun varpaisiin. vaikka kielettiin, kun oli niin terävät nuo pentuhampaat, sattui. Eikun taas uudestaan hyökkäsin mummelin ihania varpaita syömään. Rico oli ihmeissään tuosta Pennusta. Katsoi aina välillä ei kai tuo vaa jää tänne, sillä pentu tykkäsi Ricon hännästä. Rico murisi sen aina pois, mutta Pennusta se oli kiva leikki. Ei pelännyt yhtään, kun on tottunut isoihin koiriin kotona. Oli se niin ihana kuitenkin.

Tytär vei mennessä kolmet kudotut sukat, kahdet kotia ja yhdet mökille. Nyt sitten ole taas jo yhdet sukat neulonut lahjalaatikkoon ja toiset on jo puikoilla.

 

Tällainen L- kokoinen pusero siitä tuli!!

IMG_0409.jpg

Tämä lähikuvan väri muuttui kun laitoin tänne!!??

 

IMG_0410.jpg

Takaa näyttää tältä!

 

IMG_0417.jpg

Hihassa keskellä kuvio!

IMG_0418.jpg

Pentu ihmettelee Ricoa vai onko toisin päin!

Loru19102016%20005.jpg

Rico oli edellisenä päivänä tämän näköinen. Hiukan karvoja poistettiin.

ricotv.jpg