Minulla on vihreäkausi meneillään, erikoisesti vaalean vihreä, onks se nyt lehmuksen, omenan vai mikä vihreä, mutta kaikki tuota väriä oli tuote melkein mikä tahansa on IHANA! No olen tehnyt Novitan kesälehdestä mallia 8 ja sain pääsiäiseksi valmiiksi. Ei ihan tullut sama kuin mallin kuvassa, joka olisi ollut mieluisampi. Ihmetttelin, kun olin neulonnut taka-ja etukappaleita noin 30cm, ettei näytä samalta! Tarkistin ruutupiiroksen olin kyllä tehnyt just niin, mutta kuvassa oli sileää välissä. No en viitisnyt purkaa ja ajattelin, että taas on ohje ja kuva eri. Sitten kun sain palat valmiiksi tuli Novitan sivuille korjaus 8 kerrosta puuttui ruutupiirroksesta prrr.. No olin lastenlasteni syntymäpäivillä ekana pääsiäispäivänä jakulla, vaikka napit puuttuivat, en edes ollut ostanut. Minä hain Tallinnasta nappeja,mutta en löytänyt ,kun meitä oli joukko neulojia lankahamstrausmatkalla 1.4. Muuten mulla tämän jakun hiha matkaneuleena. No tässä se nyt on nappeineen. Napit löyty Keravalta, siis ei merta edemmäs kalaan :)

68063.jpg

68064.jpg