Tämä blogin kirjoittelu on vähän lapsipuolen asemassa. Jotenkin tuntuu ettei olisi mitään kirjoitettavaa.

Olen miettinyt mitä alkaisin kirjoitaa.  Ei ole enää Ricoa josta kirjoittaisin, käsitöitä tulee tehtyä paljon vähemmän, kun joka päivä en voi kutoa. Tuo moni lihasreuma aiheuttaa välillä että voi pitää puikkoja käsissä.

Alkaisinko muistella mennyttä, mutta blogn nimi on Pieni lankapuoti!! Olisi Pienen lankapuodin mummelin muistelut! :) :) Osaisinko kirjoittaa niin että koski vai minua tai ainakin kuvat rajata niin ettei näkyisi kuin minä? Näitä mietin!

No oli välillä hyvä kausi ja kudoin sukkia, niitä kun halutaan. Aina minulla on käsityö esillä. Eilen tein muutaman rivin sukan kantapäähän :)

7veikka koko 46

IMG_1577.jpg

7veikka koko 39

IMG_1579.jpg

Puuvilla langasta minulle sukat koko noin 39

IMG_1581.jpg