Kaikenlaisia ilmoja on ollut kaksi kuukautta mitä olen ollut mökillä! Siitä näkee, että olen tullut vanhaksi, sillä olen todella viihtynyt mökillä, on sitten ollut mökillä minkälainen ilma vain tänä kesänä. Ennen aloin olla jo vähintää kahden viikon päästä levoton oli ilma mikä vaan.

Myrskystä kuvia oli kyllä upea tuo järvi , kun tuuli oikein olantakaa, mutta vaahtopäät eivät näytä miltää kuvissa!

Kes%C3%A4kuvia2013%20014-normal.jpg

Kes%C3%A4kuvia2013%20001-normal.jpg

 

Uusimme mökin aidan tai minä vain kannoin pois risuja, pensaita ja puita joita raivattiin aidan tieltä eli mies teki aidan. On jo kolmas aita meidän mökillä. Nyt lahonut aita olisi ollut kaunis, mutta kun oli niin lahonut , paitsi pikku pätkä. Nyt tietysti loistaa uutuutta aita mutta kyllä se aikaa myöten harmaatuun ja sammaloituu, Ensikertaa teimme valmiista aitaelementeistä. Vanha aita oli niin sanotusta pitkästä tavarasta!

Kes%C3%A42013%20007-normal.jpg

IMG_1745-normal.jpg

Neulominen on ollut aika minimaalista. Nyt minulla on työn alla vihreä Silja-lanka, jota toin kotoa kaikki 600g tullessani. Aloitin ensin reikä puseroa, mutta en tykännyt, näytti niin isolta. Sitten aloitin itselleni tunikaa, sitä on noin etu+takakapple pyöröpuikolla noin 7cm. Eilen tuli Novitan syyslehti ja aloin uudella kerällä kokeilemaa miltä näyttää S-koko palmikkopusero ko.lehdestä tällä Silja langalla. Eilen jo neuloin takakappaletta noin 12 cm. Saa nähdä kumpi tulee vai tuleeko kumpikaan :)