No niin nyt on 10-vuotiaalle neitokaiselle poolopusero valmis. Malli piti olla  Novitan 2005 syksy- lehden kannessa oleva malli. Tyttö on pitkän huiskea vaikka on vasta 10 vuotta, melkein mummonsa eli minun pituinen. Minä olen noin 165 cm tai ainakin olin :) Mallin s-koko siis sopiva. Mallissa oli Aino-lankaa, mutta minulla oli Lankapuodissa farkun sinistä Merino-Woolia. Päätin  neuloa Woolista kaksinkertaisena. Kun aloitin takakappaleesta, hämmästyin "palmikko" kuvio oli myös takana. No, tietysti tein mallin mukaan, niinkuin olin tytön kanssa sopinut, vain lanka eri. Sain takakappaleen valmiiksi huomasin "palmikko" eri näköinen kuin kuvassa. Katsoin moneen kertaa ruutupiirosta ja minun mielestä olin juuri niin tehnyt. Aloin sitten lukea tekstiä ja siitä se virhe löyty, ensimmäisen malli kerran jälkeen toistettiin 3 kerroksesta eteenpäin ja minä olin toistanut aina ensimmäisestä kerrokseta alkaen:) No nyt on pusero eri langalla ja hiukan eri kuviolla, kuin ko. malli ja vielä kaulus 1,5 cm lyhyempi, lanka tuppas loppumaan. Siis melkein uniikki vai mitä! Kuvassa väri taas vähän muuttunut, mutta farkun sininen on!

12470.jpg