Kiitos kaikille kommenteista! On kiva nähdä laskijasta, että lukijoita on.                                                                                                                               Nyt vasta, kun komenteissa kysyttiin ja vastasin muistin, ettei tuo pipojen kohdalla kirjoittamani pitänyt paikkaansa, siltä osin kun  kirjoitin neuloin Nalle- ja Isovelin ohjeilla Nalle+tango- ja Isoveli+tangolankoilla, muuten kyllä, mutta neuloin ne vähemmillä silmukoilla. Siihen kommentiin myös sanoisin, että olisin nopea neuloja: vastaisin en varmakaan. Nyt olen kokopäivä neuloja eli työ ei haittaa harrastusta, niin aikaakin löytyy enemmän. Vaikka kyllä sain paljon neulottua tv ääressä iltaisin, kun olin töissäkin.Aloin olla jo niin väsynyt työtahdista, ellen olisi neulonut olisin nukkunut tv:tä katsellessa sohvalla :)  Minulla, kun on uusi neuletyö kudon vauhdilla ensin ja sitten vauhti laantuu. On päiviä kun ei oikein luista neulominen millään ja sen muuten näkee käsialastakin, on jotekin "laineikas" ihan kuin nurja ja oikein ei olisi silloin yhtä kireää tai löysää. Teen paljon muutakin päivisin kuin neulon, olen täällä koneella, kotitöitä, passailen ukkoa no ei vaankaan laitan vain ruuan:) Tyttären lapset piipahtelee silloin tällöin herkuttelemassa ja lukemaan vanhoja Aku Ankoja, kun koulusta yhtä pitkä matka kotia ja mummolaan. Kesällä on pojan nuorimmainen ja tyttären lapset 2-3 viikkoa meidän kanssa mökillä. Odotin että kun jään pois töistä minusta tulisi oikein viherpeukalo, mutta ei, se on kyllä semmonen juttu jotenkin en vaan saa sitä itseeni kolahtamaan. Olisi niin kiva, kun minuun iski oikein iso viherkärpänen ja saisimme pihamme kuntoon, mutta ei niin ei.  Muuta kaikkea kyllä keksin tekemistä.   Niin kuin olen sanonut, en ymmärrä kuinka olen 40-vuotta töissä ehtinyt käydäkkään. Vaikka nousen klo 7-8 välillä ja menen nukkumaan klo 24 jälkeen, en kaikkia muka ehdi tekemään. Enkä vielä osaa nukkua päivällä. Tästä kaikesta voi vai päätellä oon tullut hitaamaksi.