Kyllä minusta vuodet ovat alkaneet menemään vauhdilla! Olen ollut jo 15 vuotta eläkkeellä ja silti vieläkin näen välillä unta, että olen töissä!! Unessa ole aina töissä enkä osaakaan enää mitään. Tiedän siinä unessa että olen eläkkeellä ja mietin siinä myös miten minun eläkkeeni käy. :)

Onneksi minun unet eivät ole mitään enneunia! Olen alkanut muutenkin näkemään enenmmän unia kuin ennen. Johtuisiko siitä, että varmaan nukun sellaista koiranunta klo 4 jälkeen. Siksi ehkä muistan unet paremmin??

Menen vasta klo 24-1 välillä nukkumaan ja aamulla olen jo klo 7 Ricon kanssa lenkillä. Sitten on mukva tulla kotia juomaa kahvia ja syömään voileipää sekä lukemaan Hesaria!

Nukun kyllä jo nykyään päivä unet usein klo 14-15 välillä. Silloinkin herään iltpäiväkahville :)

Tv katsellessa edelleen kudon, en osaa ilman käsityötä katsella. Tosin ei sieltä nykyään tule oikein muutakuin uusintoja.

Muuten meidän perheessä Rico sai niin paljon joulupukilta lahjoja, että herkkuja on varmaan hiitolomalle asti.

Niin ja tämän kuun 17 päivä Rico täyttää 10 vuotta ja taas tulee paketteja. On jotenkin hassua, että koira saa lahjoja. No se tätä aikaa.

Koitin ottaa kameran videolla Ricosta kun avasi yhtä lahjaansa, mutta pirskuta ei meni kamera ihan jumiin. Onneksi ehdin kuitenkin muutaman kuvan ottaa.

IMG_0514.jpg

IMG_0512.jpg

IMG_0513.jpg