Tänään minä sain kirjeen ja sieltä löytyi jämälankasukat.  Voi, että oli hauskat sukat. Jo kirjekuori pisti minun suun hymyyn, siinä oli eri kokoisia lehmätarroja ja kultaisia kukkatarroja. Otin kaikki tarrat talteen. Nyt on kukkatarroja mun kamerassa, tietsikassa ja lehmä tarrat vien mökille! ENTÄ SITTEN SUKAT wau, ne oli upeat. Kyllä minun vaihtarisukat olivat aika tylsät näihin verraten! Tulin TODELLA hyvälle mielelle näistä sukista. Kiva oli lukea kirje, jossa oli lankojen tarina. Hyvin oli neuloja tehnyt taustatyötä (=lehmät paljasti), kun osasi sukat juuri minulle tehdä. Kun yritin kuvata jaloissani sukkia oli Rico koko ajan haistelemassa sukkia. Kuvasin myös pöydällä sukat, että näkee hienot sivutkin, siis toinen sukka sivuttain:)

 

1327113.jpg

Sukat pöydällä:

1327110.jpg

Kirjeen teippi heijastaa hiukan:

1327107.jpg