Olen hissukseen kutonut taas. Vaikka sen lihasreuman lisäksi minulla on nyt oikeakin reuma !! Muutamia viikoja sitten todettiin. Nyt syön reumaan lääkettä joka on kehitetty syöpälääkkeeksi, mutta tämä on paljon lievempi ja myös pitää syödä Foolihappoa ja siihen lihasreumaan syön vielä kortisonia. Meinaa kyllä kokeilla myöhemmin syksyllä voisinko jättää tuon kortisonin pois. Sain reumalääkäriltä 4 pistosta kortisonia olkapäihin ja ranteisiin. Olkapäihin pistos ei kummempi, mutta varjele kuinka sattui ranteisiin. No oli vain hetki  Nyt sitten käyn labrassa kolme viikon välein ja 4 kuukauden päästä takaisin reumalääkärille. Voi mun mun piti kirjoitaa kutomisesta. Ja tuli tämmöinen vuodatus

Olen kutonut itselleni puuvillalagasta sukat kylmiä ilmoja varten, jos vaikka tarvitsisin. Kuljen edelleen paljain jaloin, mutta jos ....

Sitten kudoin pidemmät hihattimet, tietsikan käyttöön. Mulla on lyhyemmät jo, mutta on hiukan liian lyhyet jos on lyhyt hihainen pusero. Tarvin kylmällä ilmalla tietsikalla istuessa , sillä sormet tuppaa jäätymään kun istun pitkää. Sen verran vetoisessa paikassa huoneen oven vieressä on tietsikkapöytä.

Puuvilla suka n. 39 koko

IMG_1628.jpg

Hihatin Puuvilla ja jotain muuta. En nyt millään muista mikä oli langan nimi, kun vyöte on kadonnut.

Melkein kohta muistan :)

IMG_1631.jpg

käännös tukee rannetta!

IMG_1635.jpg